TOP NEWS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas mattis nisi felis, vel ullamcorper dolor. Integer iaculis nisi id nisl porta vestibulum.

18 Kasım 2011 Cuma

Lady Gaga The Prelude Pathétique Bölüm 1 Yayınlandı!



"Geri dönüp hayatıma baktığımda, geçmişte olan şeyleri tam olarak hatırlamak istemiyorum, onları artistik yönüyle hatırlamayı tercih ediyorum. Ve gerçekten, yalan çok daha hoş çünkü onu ben uyduruyorum. Klinik psikolojisi bize esas katilin muhtemelen travma olduğunu söyler. Anılar kuantum fiziğindeki atomlar gibi geri dönüştürülebilir değildirler, onlar tamamen yok olabilir. Kısacası benim geçmişim bitirilmemiş bir resim, resmin ressamı olarak bütün boş alanlarını doldurmalı ve onu yeniden güzel yapmalıyım. Bu benim sahtekar olduğum anlamına gelmez, bu sadece tiksindirici gerçeklik. Örnek vermek gerekirse, şu hemşireler, gelecek sezon Calvin Klein giyecekler, ben de öyle. Ve ayakkabılar, özel Giuseppe Zanotti. Onların berelerini, Fransız beresi gibi yana yatırdım çünkü bence bu romantik. Ve inanıyorum ki nane renginin gelecek sezonda yeri büyük. Sağdaki hemşireye bakın, mükemmel bir kıçı var. BAM! Gerçek şu ki, bu kliniğe geri dönünce, onlar bu şapkayı saçlarına kan gelmesin diye takıyorlar. Ve soldaki kız, yaklaşık bir saat önce jelibon ayıcık ve bir bıçak istedi. Ona sadece jelibon ayıcık verdiler. Keşke bana da sadece jelibon ayıcık verselerdi."